Розвиток франчайзингу в Україні в умовах кризи

Show simple item record

dc.contributor.author Кузнецова, М. Д. ua
dc.contributor.author Жмай, О. В. ua
dc.date.accessioned 2024-02-23T10:56:40Z
dc.date.available 2024-02-23T10:56:40Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кузнецова М. Д. Розвиток франчайзингу в Україні в умовах кризи / М. Д. Кузнецова, О. В. Жмай // 78-а звітної конф. Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук, 19–20 трав. 2022 р., м. Одеса: матер. – Одеса : Олді-Плюс, 2022. – С. 287–290. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14827
dc.description.abstract В Україні франчайзинговий бізнес є відносно новою формою підприємницької діяльності, яка активно розвивається. Франчайзингові мережі в Україні створюються як іноземними, так і вітчизняними підприємствами. Перший франчайзинговий договір в Україні було укладено в 1993 році з міжнародною інформаційною компанією Kompass, яка зараз є одним з провідних гравців на ринку B2B. Всесвітньо відома мережа ресторанів Mcdonald’s з’явилася на вітчизняному ринку в 1997 році, але відмовилася використовувати франчайзинг для власного розвитку на території України. Вся діяльність ресторанів здійснюється від імені McDonald’s Ukraine Ltd., якою повністю володіє McDonald’s Corporation. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject франчайзинг uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject криза uk_UA
dc.subject франчайзингові мережі uk_UA
dc.title Розвиток франчайзингу в Україні в умовах кризи uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account