dc.contributor.author |
Кузнецова, М. Д. |
ua |
dc.contributor.author |
Жмай, О. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-02-23T10:56:40Z |
|
dc.date.available |
2024-02-23T10:56:40Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Кузнецова М. Д. Розвиток франчайзингу в Україні в умовах кризи / М. Д. Кузнецова, О. В. Жмай // 78-а звітної конф. Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук, 19–20 трав. 2022 р., м. Одеса: матер. – Одеса : Олді-Плюс, 2022. – С. 287–290. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14827 |
|
dc.description.abstract |
В Україні франчайзинговий бізнес є відносно новою формою підприємницької діяльності, яка активно розвивається. Франчайзингові мережі в Україні створюються як іноземними, так і вітчизняними підприємствами. Перший франчайзинговий договір в Україні було укладено в 1993 році з міжнародною інформаційною компанією Kompass, яка зараз є одним з провідних гравців на ринку B2B. Всесвітньо відома мережа ресторанів Mcdonald’s з’явилася на вітчизняному ринку в 1997 році, але відмовилася використовувати франчайзинг для власного розвитку на території України. Вся діяльність ресторанів здійснюється від імені McDonald’s Ukraine Ltd., якою повністю володіє McDonald’s Corporation. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
франчайзинг |
uk_UA |
dc.subject |
Україна |
uk_UA |
dc.subject |
криза |
uk_UA |
dc.subject |
франчайзингові мережі |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток франчайзингу в Україні в умовах кризи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |