Академічна доброчесність: думки і можливі шляхи вирішення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стречень, С. Б. ua
dc.date.accessioned 2024-02-15T14:05:45Z
dc.date.available 2024-02-15T14:05:45Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Стречень С. Б. Академічна доброчесність: думки і можливі шляхи вирішення / С. Б. Стречень // Академічна доброчесність, відкрита наука та штучний інтелект: як створити доброчесне освітнє середовище: збірник есе програми підвищення кваліфікації, 18 вересня – 18 жовтня 2023 року. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2023. – С. 450–451. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14757
dc.description.abstract Повага до близьких, приклад їх становлення як особистості, спілкування в сімейному колі, вміння комуніювати, починаючи з дитячих дошкільних колективів, продовжуючи у середній школі та закінчуючи у вищому навчальному закладі, продовжуючи все свідоме життя, дозволяє сформувати високі моральні якості. Саме відсутність моралі сприймається як чинник становлення плагіату. Згадуючи дитячі та юнацькі роки навчання, ми читали книги, у кожній родині була цікава та пізнавальна бібліотека, писали твори, виклади, все це перевірялося батьками, вчителями, хоча тепер розумієш, наскільки їм це було важко, не вистачало часу, але щодня ми відчували їхню турботу та увагу. Йшла щоденна наполеглива праця виховання. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject академічна доброчесність uk_UA
dc.subject думки uk_UA
dc.subject можливі шляхи вирішення uk_UA
dc.subject науково-освітній процес uk_UA
dc.title Академічна доброчесність: думки і можливі шляхи вирішення uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу