dc.contributor.author | Стречень, С. Б. | ua |
dc.date.accessioned | 2024-02-15T14:05:45Z | |
dc.date.available | 2024-02-15T14:05:45Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Стречень С. Б. Академічна доброчесність: думки і можливі шляхи вирішення / С. Б. Стречень // Академічна доброчесність, відкрита наука та штучний інтелект: як створити доброчесне освітнє середовище: збірник есе програми підвищення кваліфікації, 18 вересня – 18 жовтня 2023 року. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2023. – С. 450–451. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14757 | |
dc.description.abstract | Повага до близьких, приклад їх становлення як особистості, спілкування в сімейному колі, вміння комуніювати, починаючи з дитячих дошкільних колективів, продовжуючи у середній школі та закінчуючи у вищому навчальному закладі, продовжуючи все свідоме життя, дозволяє сформувати високі моральні якості. Саме відсутність моралі сприймається як чинник становлення плагіату. Згадуючи дитячі та юнацькі роки навчання, ми читали книги, у кожній родині була цікава та пізнавальна бібліотека, писали твори, виклади, все це перевірялося батьками, вчителями, хоча тепер розумієш, наскільки їм це було важко, не вистачало часу, але щодня ми відчували їхню турботу та увагу. Йшла щоденна наполеглива праця виховання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | академічна доброчесність | uk_UA |
dc.subject | думки | uk_UA |
dc.subject | можливі шляхи вирішення | uk_UA |
dc.subject | науково-освітній процес | uk_UA |
dc.title | Академічна доброчесність: думки і можливі шляхи вирішення | uk_UA |
dc.type | Article | en |