Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лотиш, Н. Г. | ua |
dc.contributor.author | Сеньківська, Л. І. | ua |
dc.contributor.author | Кравченко, Т. Ю. | ua |
dc.contributor.author | Папінко, Р. М. | ua |
dc.contributor.author | Усенко, Д. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2024-02-05T11:17:48Z | |
dc.date.available | 2024-02-05T11:17:48Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Індивідуалізація навчального процесу в медичній освіті: роль та переваги вибіркових навчальних дисциплін / Н. Г. Лотиш, Л. І. Сеньківська, Т. Ю. Кравченко та ін. // Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід: VI Міжнар. конф., 16–18 січня 2024 р., Дніпроб Україна: збірник матер. – Дніпро, 2024. – С. 62–67. Сертифікат № К516/051 засвідчує, що Надія Лотиш є доповідачем VI Міжнародної конференції «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід» | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14699 | |
dc.description.abstract | В даний час, незважаючи на суттєві перепони та труднощі у всіх галузях науки (війна в країні), кожен здобувач вищої медичної освіти має право персонально обрати із загально університетського та фахового Каталогів вибіркові навчальні дисципліни (ВНД) і створити власний індивідуальний освітній напрямок розвитку. Індивідуалізація навчального процесу в медичній освіті визначається як ключовий аспект розвитку здобувацької особистості – персоналізація навчання через розробку та впровадження ВНД . Сьогодні головним завданням вищої медичної освіти є впровадження компетентнісного підходу у фахову підготовку майбутніх спеціалістів, що полягає не тільки у формуванні професійних знань та навиків, але і підготовку сучасного, вмотивованого компетентного лікаря, який глибоко усвідомлює свою надважливу роль у соціумі. Причина використання компетентнісного підходу в навчанні – є необхідність у зменшенні відстані між ринком праці та освітою та можливість для здобувачів-медиків отримати необхідні навики для подальшої праці в цій сфері. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | індивідуалізація | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | вибіркові навчальні дисципліни | uk_UA |
dc.title | Індивідуалізація навчального процесу в медичній освіті: роль та переваги вибіркових навчальних дисциплін (Сертифікат № К516/051 що Надія Лотиш є доповідачем VI Міжнародної конференції «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід») | uk_UA |
dc.type | Article | en |