dc.contributor.author |
Лотиш, Н. Г. |
ua |
dc.contributor.author |
Сеньківська, Л. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Кравченко, Т. Ю. |
ua |
dc.contributor.author |
Папінко, Р. М. |
ua |
dc.contributor.author |
Усенко, Д. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-02-05T11:17:48Z |
|
dc.date.available |
2024-02-05T11:17:48Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Індивідуалізація навчального процесу в медичній освіті: роль та переваги вибіркових навчальних дисциплін / Н. Г. Лотиш, Л. І. Сеньківська, Т. Ю. Кравченко та ін. // Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід: VI Міжнар. конф., 16–18 січня 2024 р., Дніпроб Україна: збірник матер. – Дніпро, 2024. – С. 62–67. Сертифікат № К516/051 засвідчує, що Надія Лотиш є доповідачем VI Міжнародної конференції «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід» |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14699 |
|
dc.description.abstract |
В даний час, незважаючи на суттєві перепони та труднощі у всіх галузях науки (війна в країні), кожен здобувач вищої медичної освіти має право персонально обрати із загально університетського та фахового Каталогів вибіркові навчальні дисципліни (ВНД) і створити власний індивідуальний освітній напрямок розвитку. Індивідуалізація навчального
процесу в медичній освіті визначається як ключовий аспект розвитку здобувацької особистості – персоналізація навчання через розробку та впровадження ВНД . Сьогодні головним завданням вищої медичної освіти є впровадження
компетентнісного підходу у фахову підготовку майбутніх спеціалістів, що полягає не тільки у формуванні професійних знань та навиків, але і підготовку сучасного, вмотивованого компетентного лікаря, який глибоко усвідомлює свою надважливу роль у соціумі. Причина використання компетентнісного підходу в навчанні – є необхідність у зменшенні відстані між ринком праці та освітою та можливість для здобувачів-медиків отримати необхідні навики для подальшої праці в цій сфері. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
навчальний процес |
uk_UA |
dc.subject |
індивідуалізація |
uk_UA |
dc.subject |
медична освіта |
uk_UA |
dc.subject |
вибіркові навчальні дисципліни |
uk_UA |
dc.title |
Індивідуалізація навчального процесу в медичній освіті: роль та переваги вибіркових навчальних дисциплін (Сертифікат № К516/051 що Надія Лотиш є доповідачем VI Міжнародної конференції «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід») |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |