Короткий опис (реферат):
За своєю природою та суттю, фармація завжди була й залишається
соціально орієнтованою галуззю і сьогодні виступає самостійним соціальним
інститутом, який покликаний виконувати найважливішу соціальну функцію −
збереження та поліпшення здоров’я населення шляхом надання
висококваліфікованої фармацевтичної допомоги за належного рівня соціальної
відповідальності. Враховуючи стрімкий розвиток інтернет-технологій та
популяризації представленості аптечних мереж в інтернет-просторі можна
помітити, що все частіше фармацевтичні компанії висвітлюють для населення
проблемні питання поточного часу. При тому вдало поєднуючи концепцію
особистого брендингу та соціальної відповідальності.
Метою нашого дослідження було опрацювати теоретичні засади понять
особистого бренду та соціальної відповідальності, а також встановити характер
впливу між ними.