dc.contributor.author |
Сімоненко, Д. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Ящук, І. С. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-01-26T10:57:21Z |
|
dc.date.available |
2024-01-26T10:57:21Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Сімоненко Д. О. Вплив особистого бренду на розвиток соціальної відповідальності фармацевтичних підприємств / Д. О. Сімоненко, І. С. Ящук // Наука, освіта, технології і суспільство: світові тенденції та регіональний аспект: міжнар. наук.-практ. конф., 11 січня 2023 р., Рівне: збірник тез доповідей: у 3 ч. – Рівне: ЦФЕНД, 2023. – Ч. 3. – С. 46–47. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14630 |
|
dc.description.abstract |
В умовах ринкової трансформації економічної системи соціалізація бізнесових
кіл виступає об’єктивно закономірним елементом розвитку суспільства. Це
передбачає, що її неможливо уникати, а тому, слід користуватись як інструментом
управління задля досягнення цілей підприємств. Соціально відповідальне
підприємство, здійснюючи соціальні відповідальні заходи, не лише сприяє
розв’язанню великої кількості соціальних проблем, а в тому числі забезпечує собі
позитивний імідж і вищий рівень конкурентоспроможності в порівнянні із
іншими. Метою нашого роботи було дослідити зв’язок між особистим брендом та
соціальною відповідальністю фармацевтичних підприємств. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
особистий бренд |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток соціальної відповідальності |
uk_UA |
dc.subject |
фармацевтичні підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
анкетування |
uk_UA |
dc.title |
Вплив особистого бренду на розвиток соціальної відповідальності фармацевтичних підприємств |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |