Вплив особистого бренду на розвиток соціальної відповідальності фармацевтичних підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Сімоненко, Д. О. ua
dc.contributor.author Ящук, І. С. ua
dc.date.accessioned 2024-01-26T10:57:21Z
dc.date.available 2024-01-26T10:57:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Сімоненко Д. О. Вплив особистого бренду на розвиток соціальної відповідальності фармацевтичних підприємств / Д. О. Сімоненко, І. С. Ящук // Наука, освіта, технології і суспільство: світові тенденції та регіональний аспект: міжнар. наук.-практ. конф., 11 січня 2023 р., Рівне: збірник тез доповідей: у 3 ч. – Рівне: ЦФЕНД, 2023. – Ч. 3. – С. 46–47. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14630
dc.description.abstract В умовах ринкової трансформації економічної системи соціалізація бізнесових кіл виступає об’єктивно закономірним елементом розвитку суспільства. Це передбачає, що її неможливо уникати, а тому, слід користуватись як інструментом управління задля досягнення цілей підприємств. Соціально відповідальне підприємство, здійснюючи соціальні відповідальні заходи, не лише сприяє розв’язанню великої кількості соціальних проблем, а в тому числі забезпечує собі позитивний імідж і вищий рівень конкурентоспроможності в порівнянні із іншими. Метою нашого роботи було дослідити зв’язок між особистим брендом та соціальною відповідальністю фармацевтичних підприємств. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject особистий бренд uk_UA
dc.subject розвиток соціальної відповідальності uk_UA
dc.subject фармацевтичні підприємства uk_UA
dc.subject анкетування uk_UA
dc.title Вплив особистого бренду на розвиток соціальної відповідальності фармацевтичних підприємств uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account