Короткий опис (реферат):
Сучасні підприємства функціонують в умовах загостреної глобальної конкуренції, де
пропозиція часто перевищує попит, і споживачі ставлять все вищі вимоги до якості продукції.
Ця ситуація ставить перед підприємствами складні завдання щодо їх розвитку. З одного боку,
це ускладнює процес розвитку, але з іншого боку, створює сприятливі умови для інновацій та
змін. Фармацевтичне середовище не є виключенням. Воно швидко змінюється, а тому вимагає
постійної адаптації, але водночас може стати підґрунтям для досягнення лідерства на ринку
через впровадження нових технологій або продуктів. Зміни стали необхідною і постійною
складовою діяльності підприємств, які дозволяють досягти конкурентних переваг, збільшити
ринкову цінність і інтегрувати підприємства в глобальну економіку. Якісно керувати змінами
на підприємстві нам допомагають інструменти управління.