Програми лояльності для покупців як ключовий драйвер конкурентоспроможності аптечних закладів в сучасних умовах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кондров, О. О. ua
dc.contributor.author Степанова, О. А. ua
dc.contributor.author Волощук, Х. Ю. ua
dc.date.accessioned 2024-01-26T10:08:19Z
dc.date.available 2024-01-26T10:08:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кондров О. О., Степанова О. А., Волощук Х. Ю. Програми лояльності для покупців як ключовий драйвер конкурентоспроможності аптечних закладів в сучасних умовах // Advanced discoveries of modern science: experience, approaches and innovations: III International Scientific and Theoretical Conference, January 20, 2023. Amsterdam, 2023. P. 275–276. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14626
dc.description.abstract В умовах жорсткої конкуренції сучасного фармацевтичного ринку цілі аптечних організацій суттєво змінилися. За останні роки спостерігається зміна маркетингових стратегій. Якщо раніше головний акцент аптечного закладу був зроблений на залучення нової клієнтури, то зараз у центрі уваги знаходиться лояльність клієнтів та їх відданість аптеці. Стабільні покупки, позитивні відгуки щодо якості обслуговування, асортименту та багатьох інших факторів забезпечує економічний успіх аптечного закладу. Метою роботи було проаналізувати ефективність програм лояльності покупців, яка є показником довгострокових відносин аптечних закладів зі споживачами та прогнозованих економічних складових. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject програми лояльності uk_UA
dc.subject покупці uk_UA
dc.subject ключовий драйвер конкурентоспроможності uk_UA
dc.subject аптечні заклади uk_UA
dc.title Програми лояльності для покупців як ключовий драйвер конкурентоспроможності аптечних закладів в сучасних умовах uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу