Маркетинговий аналіз роздрібного сегменту фармацевтичного ринку лікарських засобів для пацієнтів із надмірною масою тіла та ожирінням

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кулієва, Зарінтадж uk
dc.contributor.author Бєляєва, О. І. uk
dc.contributor.author Унгурян, Л. М. uk
dc.date.accessioned 2024-01-25T14:33:08Z
dc.date.available 2024-01-25T14:33:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кулієва Зарінтадж , Бєляєва О. І., Унгурян Л. М. Маркетинговий аналіз роздрібного сегменту фармацевтичного ринку лікарських засобів для пацієнтів із надмірною масою тіла та ожирінням // Advanced discoveries of modern science: experience, approaches and innovations: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the III International Scientific and Theoretical Conference, January 20, 2023. Amsterdam, The Netherlands: European Scientific Platform. P. 269–270. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14613
dc.description.abstract Аналіз стану реєстрації лікарських засобів для лікування ожиріння показав, що позицію лідера займають зарубіжні виробники, частка яких становить 75%. Серед форм випуску виробниками надається перевага капсулам. Жодний з лікарських засобів для лікування ожиріння не підлягає ціновому регулюванню з боку держави та реімбурсації вартості. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject ожиріння uk_UA
dc.subject лікарські засоби uk_UA
dc.title Маркетинговий аналіз роздрібного сегменту фармацевтичного ринку лікарських засобів для пацієнтів із надмірною масою тіла та ожирінням uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу