Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Антоненко, П. Б. | ua |
dc.date.accessioned | 2024-01-24T07:06:40Z | |
dc.date.available | 2024-01-24T07:06:40Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Антоненко П. Б. Причини виникнення та шляхи попередження академічного плагіату / П. Б. Антоненко //Академічна доброчесність, відкрита наука та штучний інтелект: як створити доброчесне освітнє середовище: збірник есе програми підвищення кваліфікації. –Львів –Торунь : Liha-Pres, 2023. – С. 36–39. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14596 | |
dc.description.abstract | Одним з найпоширеніших різновидів порушення академічної доброчесності є плагіат (від латинського «plagio» – краду). Нагадаємо, що «плагіат академічний – навмисне відтворення здобувачем вищої освіти у письмовій або електронній формі чужого твору, опублікованого на паперовому або офіційно оприлюдненого на електронному носії, повністю або частково, під своїм іменем без посилання на автора» (ст. 69 закону України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 р.). У 2017 року Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила «Огляди доброчесності в освіті: Україна 2017», згідно якого найпоширенішим видом порушення академічної недоброчесності в Україні є саме плагіат (списування, використання робіт і дисертацій тощо). Велика кількість різноманітних форм та видів плагіату деякі автори (наприклад, Романова І.В., 2012) пропонуть поділяти за: обсягом недобросовісно запозиченого матеріалу; ступенем прихованості запозичення; за сферою використання плагіату (освітньонауковий, професійний, нормативний тощо). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | академічний плагіат | uk_UA |
dc.subject | брак креативності | uk_UA |
dc.subject | основні засади авторського права | uk_UA |
dc.subject | правила коректного цитування | uk_UA |
dc.title | Причини виникнення та шляхи попередження академічного плагіату | uk_UA |
dc.type | Article | en |