dc.description.abstract |
Стратегія модернізації освіти передбачає поліпшення її якості. Отже
виникає необхідність надати додаткові знання лікарям-інтернам з метою поліпшення їх профорієнтації в спеціальності, оволодіти додатковими методами дослідження, які використовуються в фоніатрії, спеціальними методами лікування. Ми розробили навчальний алгоритм, який би полегшив освоєння фоніатричної науки: детальне вивчення
анатомії і фізіології голосоутворюючої системи (носа и придаткових
пазух, всіх відділів глотки, м′язово-зв′язкового апарату гортані); встановлення взаємовідносин між станом цих систем і якістю голосу, між
патологією слухового аналізатору та якістю голосу, між патологією систем, які мають вплив на механізми голосоутворення (нервова, легенева, серцево-судинна, шлунково-кишкова, ендокринна). Фундаментом є теорії голосоутворення (міоеластична, нейрохронаксична), які
пояснюють такі поняття як діапазон, теситура, тембральне забарвлення, сила голосу та вібрато. Найбільш важливо засвоєння практичних навичок, на яких базується практична діяльність лікаря, тобто методів дослідження фоніатричної функції (непрямої, ендоскопічнолї,
прямої ларингоскопії, мікроларингоскопії, ларингостробоскопії, мікроларингстробоскопія, вимірювання часу максимальної фонації, акустичного аналізу голосу. |
uk_UA |