Чи можливе доброчесне використання chatGPT в освітньому процесі?

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Анчева, І. А.
dc.date.accessioned 2024-01-09T10:30:05Z
dc.date.available 2024-01-09T10:30:05Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Анчева І. А. Чи можливе доброчесне використання chatGPT в освітньому процесі? // Академічна доброчесність, відкрита наука та штучний інтелект: як створити доброчесне освітнє середовище : збірник есе програми підвищення кваліфікації / упорядники: А. Артюхов, М. Віхляєв, Ю. Волк. 18 верес.–18 жовт. 2023 р. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2023. – С. 40–42. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14500
dc.description.abstract Проблема використання різних цифрових помічників зі ШІ в академічному середовищі, у період стрімкого розвитку новітніх технологій актуальна та потребує контролю наукових праць на унікальність, а також подальшого моніторингу ситуації. Проте, перш за все, кожен автор повинен дотримуватись правил академічної доброчесності, що підвищуватиме довіру та інтерес до імені самого автора, напрямку його досліджень та формує доброчесне академічне середовище. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject використання штучного інтелекту uk_UA
dc.subject ChatGPT uk_UA
dc.subject академічне середовище uk_UA
dc.title Чи можливе доброчесне використання chatGPT в освітньому процесі? uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу