dc.contributor.author |
Приболовець, К. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Рудінська, О. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-12-21T13:09:17Z |
|
dc.date.available |
2023-12-21T13:09:17Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Приболовець К. О., Рудінська О. В. Залучення та утримання клієнтів в епоху цифрової трансформації в сфері охорони здоров’я України // Global Society in Formation of New Security System and World Order: the 2nd International Scientific and Practical Internet Conference, July 27–28, 2023. FOP Marenichenko V. V. Dnipro, Ukraine. 2023. P. 321–322. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14393 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи – обґрунтування напрямів удосконалення процесу формування клієнторієнтованого підходу в управлінні, пацієнтоорієнтованого підходу в менеджменті медичних закладів. В даний час використовуються різні технологічні інструменти та рішення для підвищення якості обслуговування громадян, надання їм сучасних медичних послуг високої якості у відповідності до європейських та світових стандартів, створення нових бізнес-моделей та підвищення ефективності комунікації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
утримання клієнтів |
uk_UA |
dc.subject |
цифрова трансформація |
uk_UA |
dc.subject |
сфера охорони здоров’я України |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент медичних закладів |
uk_UA |
dc.title |
Залучення та утримання клієнтів в епоху цифрової трансформації в сфері охорони здоров’я України |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |