Залучення та утримання клієнтів в епоху цифрової трансформації в сфері охорони здоров’я України

Show simple item record

dc.contributor.author Приболовець, К. О. ua
dc.contributor.author Рудінська, О. В. ua
dc.date.accessioned 2023-12-21T13:09:17Z
dc.date.available 2023-12-21T13:09:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Приболовець К. О., Рудінська О. В. Залучення та утримання клієнтів в епоху цифрової трансформації в сфері охорони здоров’я України // Global Society in Formation of New Security System and World Order: the 2nd International Scientific and Practical Internet Conference, July 27–28, 2023. FOP Marenichenko V. V. Dnipro, Ukraine. 2023. P. 321–322. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14393
dc.description.abstract Мета роботи – обґрунтування напрямів удосконалення процесу формування клієнторієнтованого підходу в управлінні, пацієнтоорієнтованого підходу в менеджменті медичних закладів. В даний час використовуються різні технологічні інструменти та рішення для підвищення якості обслуговування громадян, надання їм сучасних медичних послуг високої якості у відповідності до європейських та світових стандартів, створення нових бізнес-моделей та підвищення ефективності комунікації. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject утримання клієнтів uk_UA
dc.subject цифрова трансформація uk_UA
dc.subject сфера охорони здоров’я України uk_UA
dc.subject менеджмент медичних закладів uk_UA
dc.title Залучення та утримання клієнтів в епоху цифрової трансформації в сфері охорони здоров’я України uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account