Короткий опис (реферат):
Враховуючи ситуацію, яка склалася в останні року в Україні та світі стає все більш важливим дослідження проблеми контролю знань, як основної складової навчального процесу. Наразі основним виступає проблема вирішення психологічних і дидактичних факторів підготовки майбутніх лікарів стоматологів з їх одночасним використанням досвіду комп’ютерного контролю знань. Особливо актуальним це питання постає при підготовці лікарівстоматологів, в умовах потреби дистанційного навчання, що пов’язане з обов’язковим використанням та залученням клінічного досвіду. При цьому очевидною є необхідність пошуку оптимальних вимог до стандартизованих та автоматизованих навчальних програм та систем з їх подальшою реалізацією та допомогою за контролем знань та вмінь залежно від тематики практичного
заняття. Незалежно від того в яких умовах навчається майбутній лікар стоматолог, суспільство потребує підготовку висококваліфікованих кадрів. Від лікарів-стоматологів вимагається наявність високого професіоналізму, в основі якого повинно лежати не лише набуті знання, а й готовність систематично їх поповнювати та при необхідності використовувати.