Abstract:
Велике значення на прийомі у стоматолога відіграє вміння лікаря вести
розмову з пацієнтом. Звертаючись на консультацію пацієнт хоче від лікаря
стоматолога отримати максимальну кількість інформації і головне, щоб вона
була зрозумілою, чіткою та без надмірних емоцій. Сказане лікарем слово має
великий вплив на пацієнта, воно може в свою чергу зцілити, а й може поранити.
При цьому на перший план виходить спокійний, врівноважений, впевнений
щиросердечний тон. Настрій стоматолога, якщо він був зіпсований, попереднім
пацієнтом чи попереднім прийомом цього ж пацієнта повинен відходити на
інший план. Пацієнт може все сприйняти на свою адресу, і потім потрібно буде
прикладати більші зусилля, щоб вирівняти ситуацію. Який би не був настрій у
стоматолога він повинен залишитися за межами стоматологічної клініки, тому
що пацієнту на даний момент не до особистих настроїв стоматолога. Якщо
пацієнт помітить найменшу дратівливість або неуважність у відповіді
стоматолога на скарги, то це в подальшому може накласти свій відбиток на
довіру пацієнта до лікаря та пропонованого лікування.