Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Щурко, Д. М. | ua |
dc.contributor.author | Щурко, М. І. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-11-01T08:58:40Z | |
dc.date.available | 2023-11-01T08:58:40Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Щурко Д. М., Щурко М. І. Шляхи підвищення якості підготовки акушер-гінекологів в інтернатурі // Formation of innovative potential of world science: V International Scientific and Theoretical Conference, July 28, 2023. Tel Aviv, Israel. 2023. P. 151–153. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14051 | |
dc.description.abstract | Демографічний стан України, упровадження нових сучасних медичних технологій, організація контролю за якістю надання медичної допомоги, підвищення кваліфікаційних вимог до лікаря викликає необхідність підвищення якості роботи акушерськогінекологічної служби, а відповідно і до удосконалення навчального процесу на кафедрах післядипломної підготовки. В період реформування вищої медичної школи України, що зараз відбувається, система інтернатури - це місток від студента до фахівця. Саме від інтернатури залежить, яким буде в майбутньому лікар. Інтенсивне впровадження в систему освіти інформаційних технологій, не прогнозовано швидка розробка нових підходів та алгоритмів обробки та передачі знань, докорінно змінюють не лише логіку навчання, а й дидактичні матеріали. Йдеться мова про потребу „не вчити, а навчати вчитися”, збуджувати потяг інтернів до самоосвіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | акушери-гінекологи | uk_UA |
dc.subject | інтернатура | uk_UA |
dc.subject | демографічний стан України | uk_UA |
dc.subject | нові сучасні медичні технології | uk_UA |
dc.title | Шляхи підвищення якості підготовки акушер-гінекологів в інтернатурі | uk_UA |
dc.type | Article | en |