dc.contributor.author |
Щурко, Д. М. |
ua |
dc.contributor.author |
Щурко, М. І. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-11-01T08:58:40Z |
|
dc.date.available |
2023-11-01T08:58:40Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Щурко Д. М., Щурко М. І. Шляхи підвищення якості підготовки акушер-гінекологів в інтернатурі // Formation of innovative potential of world science: V International Scientific and Theoretical Conference, July 28, 2023. Tel Aviv, Israel. 2023. P. 151–153. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14051 |
|
dc.description.abstract |
Демографічний стан України, упровадження нових сучасних медичних технологій, організація контролю за якістю надання медичної допомоги, підвищення кваліфікаційних вимог до лікаря викликає необхідність підвищення якості роботи акушерськогінекологічної служби, а відповідно і до удосконалення навчального процесу на кафедрах післядипломної підготовки. В період реформування вищої медичної школи України, що
зараз відбувається, система інтернатури - це місток від студента до фахівця. Саме від інтернатури залежить, яким буде в майбутньому лікар.
Інтенсивне впровадження в систему освіти інформаційних технологій, не прогнозовано швидка розробка нових підходів та алгоритмів обробки та передачі знань, докорінно змінюють не лише логіку навчання, а й дидактичні матеріали. Йдеться мова про потребу „не вчити, а навчати вчитися”, збуджувати потяг інтернів до самоосвіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
акушери-гінекологи |
uk_UA |
dc.subject |
інтернатура |
uk_UA |
dc.subject |
демографічний стан України |
uk_UA |
dc.subject |
нові сучасні медичні технології |
uk_UA |
dc.title |
Шляхи підвищення якості підготовки акушер-гінекологів в інтернатурі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |