Abstract:
В сучасному світі жодна організація не може стояти на місці через постійну необхідність змінюватись. Ігнорування даного факту може призвести до того, що компанія стане неконкурентоспроможною на ринку. Саме тому важливо регулярно проводити моніторинг стану підприємства, аналізуючи його та визначаючи, які зміни необхідно здійснити для покращення певних показників. Зміни можуть бути як маленькими та незначними, так і масштабними, введення яких потребує залучення достатньо великої кількості ресурсів. В
залежності від масштабу нововведень зростає роль управління змінами в компанії. Управління змінами можна визначити як методи та способи, за допомогою яких компанія реалізує зміни всередині як своїх внутрішніх, так і зовнішніх процесів. Наприклад, це може бути підготовка та підтримка кадрів, моніторинг показників до та після проведення трансформаційних процесів тощо.