Короткий опис (реферат):
Франчайзинг є ефективною моделлю організації бізнесу, яка існує більш ніж 100 років та використовується у всьому світі. Купівля франшизи, з одного боку, дозволяє масштабуватися успішним компаніям, а з іншого – отримати досвід та знання в введені бізнесу підприємцям-початківцям. Обираючи франшизу, франчайзі, по-перше, повинен визначитися зі сферою, в якій він хоче працювати. Популярними є торгівля та послуги, а виробництво вимагає найбільших капіталовкладень, які довго окупаються, а також досвіду в виробничій сфері, тобто початківцям ця сфера не підходить. По-друге, франчайзі повинен оцінити свої фінансові можливості та чи хоче він брати участь в управлінні франчайзинговою точкою. Можливо, франчайзі вже має досвід та керує своєю компанією, але хоче отримувати додатковий дохід.