dc.contributor.author |
Пислар, Т. П. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-08-21T11:48:03Z |
|
dc.date.available |
2023-08-21T11:48:03Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Пислар Т. П. До питання мовної підготовки іноземних студентів / Т. П. Пислар // Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики: III Всеукр. наук. конф., 25–26 травня 2018 року, м. Дніпро: матер. – Дніпро, 2018. – Ч. II. – С. 31–34. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13608 |
|
dc.description.abstract |
Іноземним студентам нелегко даються перші кроки в науці – на заваді мовні бар'єри, та вони наполегливо їх долають. Підготовці іноземних студентів-медиків притаманна певна специфікаб зокрема адаптивного характеру різних рівней. Запорукою успішного подолання означеної проблемної групи питань є застосування диференційованих підходів до навчання таких студентів та їх участі у різноманітних наукових заходах, що безумовно, додасть студентам мовної практики та підійме їх на вищий щабель опанування дисципліною. В Україні медична освіта є найбільш рейтинговою на ринку освітніх послуг для іноземних студентів. З понад 64 тис. іноземцівб що навчаються в Україні, майже 40% здобуває освіту саме за медичними спеціальностями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
мовна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
іноземні студенти |
uk_UA |
dc.subject |
диференційовані підходи |
uk_UA |
dc.subject |
іноземні студенти-медики |
uk_UA |
dc.title |
До питання мовної підготовки іноземних студентів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |