dc.contributor.author |
Бермас, Л. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Бермас, О. М. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-08-21T07:07:58Z |
|
dc.date.available |
2023-08-21T07:07:58Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Бермас Л. І. Контроль як засіб підвищення якості професійної підготовки студентів-медиків / Л. І. Бермас, О. М. Бермас // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи: V Міжнар. наук.-практ. конф., 19–20 листопада 2020 р., м. Полтава: збірник статей. – Полтава, 2020. – С. 29–30. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13587 |
|
dc.description.abstract |
Відповідно до Стандартів вищої освіти України, навчального плану та освітньо-професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах актуально постає проблема якості підготовки будь-якого фахівця,у тому числі й майбутнього
лікаря. Якість підготовки залежить від якості методичного забезпечення навчального процесу,основним компонентом якого є контроль знань. Для того щоб оцінити якість знань та підготовки студентів існують різні види та форми контролю. Систему контролю під час вивчення "Латинської мови та основ медичної термінології" складають: усне опитування, письмові контрольні роботи,індивідуальні завдання,тести та диференційний залік. Педагогічний
контроль розділяється на поточний,тематичний,підсумковий та заключний. Кожна з цих форм має свої особливості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
контроль |
uk_UA |
dc.subject |
студенти-медики |
uk_UA |
dc.subject |
тест |
uk_UA |
dc.title |
Контроль як засіб підвищення якості професійної підготовки студентів-медиків |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |