Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бабієнко, В. В. | ua |
dc.contributor.author | Талалаєв, К. О. | ua |
dc.contributor.author | Асєєва, Ю. О. | ua |
dc.contributor.author | Левковська, В. Ю. | ua |
dc.contributor.author | Ганікіна, С. О. | ua |
dc.contributor.author | Шейх Алі Дані Хуссейнович | ua |
dc.contributor.author | Babienko, V. | en |
dc.contributor.author | Talalaev, K. | en |
dc.contributor.author | Aseyeyva, Yu. | en |
dc.contributor.author | Levkovska, V. | en |
dc.contributor.author | Hanykina, S. | en |
dc.contributor.author | Sheykh Ali Dani | en |
dc.date.accessioned | 2023-08-09T07:56:36Z | |
dc.date.available | 2023-08-09T07:56:36Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Сучасний погляд на соціокультурний підхід у вихованні особистості майбутніх фахівців медичної галузі / В. В. Бабієнко, К. О. Талалаєв, Ю. О. Асєєва та ін. // The unity of science. October, 2017. P. 10–13. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13502 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуті основні підходи, які зачіпають проблематику соціокультурного підходу до підготовки майбутніх фахівців. При аналізі існуючих підходів до професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах підкреслено важливість реформування існуючої системи з позиції соціокультурного підходу, оскільки урахування та впровадження соціокультурних компонентів у професійну підготовку майбутніх професіоналів дозволяє формувати навички самоорганізації та самовдосконалення у майбутніх спеціалістів. Авторами підкреслено, що дана проблема повинна вирішуватись в руслі комплексного (системного) підходу до формування особистості фахівця. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article describes the main approaches that address the issues of socio-cultural approach to training of future specialists. In the analysis of existing approaches to training of specialists in higher educational institutions the importance of reforming the existing system from a position of socio-cultural approach because of the consideration and implementation of socio-cultural components in the training future professionals can develop the skills of self-organization and self-development of future specialists. The authors emphasized that this problem must be solved in line with the comprehensive (systemic) approach to the forming of personality of specialist. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | соціокультурний підхід | uk_UA |
dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UA |
dc.subject | самовдосконалення | uk_UA |
dc.subject | самоорганізація | uk_UA |
dc.subject | іноваційні методи | uk_UA |
dc.subject | socio-cultural approach | en |
dc.subject | universities | en |
dc.subject | self-improvement | en |
dc.subject | self-organization | en |
dc.subject | innovative methods | en |
dc.title | Сучасний погляд на соціокультурний підхід у вихованні особистості майбутніх фахівців медичної галузі | uk_UA |
dc.title.alternative | A modern view on the socio-cultural approach to education personality of the future of medical professionals | en |
dc.type | Article | en |