dc.contributor.author |
Борисюк, І. Ю. |
ua |
dc.contributor.author |
Акішева, А. С. |
ua |
dc.contributor.author |
Молодан, Ю. О. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-08-07T08:33:46Z |
|
dc.date.available |
2023-08-07T08:33:46Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Використання робочого зошита як приорітетна складова навчально-методичного забезпечення на кафедрі технології ліків / І. Ю. Борисюк, А. С. Акішева, Ю. О. Молодан // Стратегічні пріоритети розвитку науки, освіти та суспільства: міжнар. наук.-практ. конф., 22 червня 2022 року, Полтава: збірник тез доповідей. – Полтава: ЦФЕНД, 2022. – Ч. 2. – С. 12–13. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13486 |
|
dc.description.abstract |
Сьогоднішні реалії ставлять перед викладачами ВНЗ завдання використання
якісного методичного забезпечення, а методологія процесу навчання й оцінювання
знань студента в умовах змішанного навчання (поєднання аудиторного та
дистанційних форма навчань) передбачає його переорієнтацію на індивідуальнодиференційовану, особистісно-орієнтовану форму й організацію самоосвіти
студента. Студент як суб’єкт навчальної діяльності у ВНЗ повинен працювати зі
значним об’ємом інформації та на її основі достигати професійного розвитку,
орієнтуючись також на самоосвіту та саморозвиток. Одним з таких ефективних
засобів для формування компетентностей майбутнього фахівця фармацевтичного
профілю є застосування у навчальному процесі робочих зошитів під час проведення
різних організацій навчання, що виявляють функцію повторення, узагальнення,
систематизації отриманих знань студентів дисциплін на кафедрі технології ліків. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
робочий зошит |
uk_UA |
dc.subject |
кафедра технології ліків |
uk_UA |
dc.subject |
навчально-методичне забезпечення |
uk_UA |
dc.subject |
змішанне навчання |
uk_UA |
dc.title |
Використання робочого зошита як приорітетна складова навчально-методичного забезпечення |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |