dc.contributor.author |
Богату, С. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Приступа, Б. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-07-28T07:27:12Z |
|
dc.date.available |
2023-07-28T07:27:12Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Богату С. І. Досвід використання цифрового додатку Kahoot! в освітній діяльності / С. І. Богату, Б. В. Приступа // Planta+. Наука, практика та освіта: III Наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвячена 180-річчю Національного медичного університету імені О. О. Богомольця, Київ, 18 лютого 2022 р., Київ: матер. – Київ, 2022. – Т. 1. – С. 190–194. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13400 |
|
dc.description.abstract |
З кожним роком зростає інтенсивність процесів цифровізації освіти, які значно прискорилися завдяки пандемії коронавірусної хвороби. COVID-19 назавжди змінив наше повсякденне життя. Всі сфери людської діяльності піддалися його впливу. І освітня діяльність – одна з перших відреагувала на виклики сьогодення, оскільки необхідно було продовжувати освітній процес на відповідному рівні. В даному випадку цифрові технології стали в нагоді для зміни вектору провадження освітньої діяльності. Цифровізація, або діджиталізація, освітньої діяльності – це не лише технологія чи процес, це нова концепція у створенні та використанні цифрових ресурсів на всіх рівнях освітнього процесу. Тому актуальним і вкрай необхідним є потреба у зміні саме методики навчання та викладання в умовах використання елементів цифрових технологій. Метою дослідження було показати досвід використання цифрового додатку Kahoot! під час практичних та лекційних занять на кафедрі фармакології та фармакогнозії під час змішаної форми навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
методика викладання |
uk_UA |
dc.subject |
цифрові додатки |
uk_UA |
dc.subject |
Kahoot! |
en |
dc.subject |
мобільний додаток |
uk_UA |
dc.title |
Досвід використання цифрового додатку Kahoot! в освітній діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |