Короткий опис (реферат):
З кожним роком зростає інтенсивність процесів цифровізації освіти, які значно прискорилися завдяки пандемії коронавірусної хвороби. COVID-19 назавжди змінив наше повсякденне життя. Всі сфери людської діяльності піддалися його впливу. І освітня діяльність – одна з перших відреагувала на виклики сьогодення, оскільки необхідно було продовжувати освітній процес на відповідному рівні. В даному випадку цифрові технології стали в нагоді для зміни вектору провадження освітньої діяльності. Цифровізація, або діджиталізація, освітньої діяльності – це не лише технологія чи процес, це нова концепція у створенні та використанні цифрових ресурсів на всіх рівнях освітнього процесу. Тому актуальним і вкрай необхідним є потреба у зміні саме методики навчання та викладання в умовах використання елементів цифрових технологій. Метою дослідження було показати досвід використання цифрового додатку Kahoot! під час практичних та лекційних занять на кафедрі фармакології та фармакогнозії під час змішаної форми навчання.