dc.contributor.author |
Приступа, Б. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-07-28T06:03:34Z |
|
dc.date.available |
2023-07-28T06:03:34Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Приступа Б. В. Дистанційне викладання лікарської токсикології на платформі Мicrosoft Тeams / Б. В. Приступа // Клінічні протоколи та персоналізована медицина: як знайти золоту середину: XI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 12–13 листопада 2021 року, Вінниця: матер. – Вінниця, ТОВ «Твори», 2021. – С. 251–252. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13398 |
|
dc.description.abstract |
Під час надзвичайної ситуації, що спричинена поширенням коронавірусу COVID-19, в усіх країнах світу навчальні заклади ввели
дистанційне навчання. До таких країн ввійшла і Україна, в тому числі
Одеський національний медичний університет. Безумовно, такі вимушені карантинні заходи стали нелегким випробуванням як для
викладачів, так і для студентів. У короткий термін викладачам вишів
потрібно було переформатувати лекції, семінарські та практичні роботи і налагодити зв’язок зі студентами. Це завдання було успішно
виконано за допомогою різних месенджерів та цифрових платформ,
таких як Google Classroom, Zoom, Viber та Google Meet. Однією з основних проблем на той момент була неузгодженість між викладачами у використанні програмних засобів. Викладачі використовували
різні програмні застосунки і студентам було важко організовувати
процес навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
дистанційне викладання |
uk_UA |
dc.subject |
лікарська токсикологія |
uk_UA |
dc.subject |
платформа Мicrosoft Тeams |
uk_UA |
dc.subject |
карантинні заходи |
uk_UA |
dc.title |
Дистанційне викладання лікарської токсикології на платформі Мicrosoft Тeams |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |