Abstract:
Вивчення сучасних тенденцій в управлінні якістю освіти та аналіз
міжнародного досвіду з формування внутрішніх систем якості освіти у
ЗВО свідчить, що для управління якістю вищої освіти сьогодні недостатньо тільки зовнішньої оцінки. Як зазначає Л. Бєлова, проаналізувавши низку положень Закону України «Про вищу освіту», запроваджені механізми забезпечення якісної вищої освіти створюють умови
для реалізації державно-громадського управління вищою освітою та
контролю за її якістю; невизначеність деяких елементів цих механізмів
потребує негайної розробки і впровадження нормативно-правових актів та інструктивних документів щодо імплементації Закону; високий
рівень відповідальності учасників освітнього процесу зумовлює необхідність підготовки сертифікованих експертів з урахуванням сучасного світового досвіду моніторингу якості вищої освіти . Відомий фахівець з проблем самооцінювання навчальних закладів
Г. Келс описує три основних підходи до формування оцінного судження. Ці підходи можуть застосовуватися окремо, але найчастіше
використовуються в комплексі залежно від цілей проведення оцінки.