Вибіркові гуманітарні дисципліни та їх значення у формуванні медика як соціальної особи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кулачинський, М. М. ua
dc.contributor.author Сікорський, О. О. ua
dc.contributor.author Kulachinskyi M. M. en
dc.contributor.author Sikorska O. O. en
dc.date.accessioned 2023-07-27T09:46:25Z
dc.date.available 2023-07-27T09:46:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кулачинський М. М. Вибіркові гуманітарні дисципліни та їх значення у формуванні медика як соціальної особи / М. М. Кулачинський, О. О. Сікорський // Одеський медичний журнал. – 2023. – № 1 (182). – С. 99–103. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13389
dc.description.abstract У статті проаналізовані стан та методи навчання вибіркових гуманітарних дисциплін у медичних закладах вищої освіти. Головна увага спрямована на значимість та корисність викладання гуманітарних дисциплін, що безпосередньо впливають на формування медика-спеціаліста як соціальної особи у суспільстві. Вочевидь спостерігається тенденція уповільнення позитивної мотивації щодо вивчення гуманітарних дисциплін, оскільки здобувач, який вступив до лав медичного закладу вищої освіти (МЗВО), налаштований насамперед на здобуття професійних знань, умінь та навичок. Методи управління сучасною освітою дещо відстають від сьогоднішніх викликів української держави, особливо на фоні кровопролитної боротьби за національну самоідентифікацію. Інтердисциплінарні методи, які запропоновані у навчальному процесі з циклу гуманітарних дисциплін можна застосовувати для опанування навчального матеріалу значної складності та обсягу. uk_UA
dc.description.abstract The article analyses the state and methods of teaching selective humanitarian disciplines in medical higher education institutions. The main attention is focused on the importance and usefulness of teaching humanitarian disciplines that directly affect the formation of a medical specialist as a social person in society. The new century requires qualitative orientation in the flow of information, achievement of fundamental knowledge in the field of professional activity and requires future doctors to have excellent mastery of professional competences and a humanitarian outlook. Therefore, it should be noted that there is a tendency to slow down the positive motivation to study humanities as a higher education getter who has entered a medical higher education institution (HEI) is primarily focused on acquiring professional knowledge, skills and abilities. However, only a small number of them can be fluent in the language of constructive dialogue, communicate in the educational process, and successfully form professional opinion and social and public position. In the modern world, most scholars have come to the conclusion that social and humanitarian disciplines of today provide not only knowledge that can be used in the profession, but also help young professionals to socialise to a certain extent both in their professional team and in the social space where they live. The methods of managing modern education are somewhat behind the current challenges of the Ukrainian state, especially against the backdrop of the bloody struggle for national self-identification. en
dc.language.iso uk en
dc.subject інноваційні методи навчання uk_UA
dc.subject соціальна особа uk_UA
dc.subject гуманітарні дисципліни uk_UA
dc.subject медичні заклади вищої освіти uk_UA
dc.subject innovative teaching methods en
dc.subject social person en
dc.subject humanitarian disciplines en
dc.subject medical institutions of higher education en
dc.title Вибіркові гуманітарні дисципліни та їх значення у формуванні медика як соціальної особи uk_UA
dc.title.alternative Selective humanitarian disciplines and their significance in the formation of a doctor as a social person en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу