dc.contributor.author |
Волошина, О. Б. |
uk |
dc.contributor.author |
Балашова, І. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Лисий, І. С. |
uk |
dc.contributor.author |
Дукова, О. Р. |
uk |
dc.contributor.author |
Збітнєва, В. О. |
uk |
dc.contributor.author |
Бусел, С. В. |
uk |
dc.date.accessioned |
2023-06-29T07:19:23Z |
|
dc.date.available |
2023-06-29T07:19:23Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Удосконалення комплексного оцінювання компетентностей при навчанні лікарів-інтернів загальної практики / О. Б. Волошина, І. В. Балашова, І. С. Лисий та ін. // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю. Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конф. / за ред. д. мед. н., проф. В. Г. Марічереда. [Електронне видання]. Одеса : ОНМедУ, 2023. С. 406–408. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13283 |
|
dc.description.abstract |
В післядипломній освіті лікарів загальної практики, сімейної медицини компетентнісний підхід є актуальним, формує у лікарів якості
для реалізації професійної діяльності, які необхідні на сучасному рівні
розвитку суспільства. Ми рекомендуємо застосовувати у навчанні для набуття компетенції експерта семінарські, практичні заняття, на яких лікарям-інтернам
пропонується не тільки проаналізувати певний клінічний приклад, але
й здійснити експертну оцінку роботи лікаря, який призначав діагностичні процедури та лікування пацієнтові, тобто виступити у якості експерта. Компетентність експерта не виділена в окрему серед переліку
комптентностей, але саме ця компетентність дозволяє, на нашу думку
оволодіти комплексом компетентностей та інтегрально їх оцінити. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
вища медична освіта |
uk_UA |
dc.subject |
лікарі-інтерни |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення комплексного оцінювання компетентностей при навчанні лікарів-інтернів загальної практики |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |