Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Буднюк, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Собітняк, Л. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-06-29T06:47:58Z | |
dc.date.available | 2023-06-29T06:47:58Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Буднюк О. О., Собітняк Л. О. Напрямки розробки тестових завдань для проведення ліцензійного іспиту «Крок-3» // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю. Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конф. / за ред. д. мед. н., проф. В. Г. Марічереда. [Електронне видання]. Одеса : ОНМедУ, 2023. С. 403–405. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13281 | |
dc.description.abstract | Тестування, як один з основних методів контролю і оцінювання професійного розвитку лікаря-інтерна, може бути ефективним, але тільки за умов його правильного теоретичного і методичного оформлення із використанням даних сучасних клінічних протоколів. Розробка тесту для ліцензійного іспиту потрібно починати з визначення мети та її формулювання, навичок та умінь, конкретизаціїї знань, тобто визначення того, що тест повинен вимірювати. Метою э аналіз та вирішення проблем сучасної розробки тестових завдань «Крок-3». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | Крок-3 | uk_UA |
dc.subject | вища медична освіта | uk_UA |
dc.subject | тестування | uk_UA |
dc.title | Напрямки розробки тестових завдань для проведення ліцензійного іспиту «Крок-3» | uk_UA |
dc.type | Article | en |