dc.contributor.author |
Буднюк, О. О. |
uk |
dc.contributor.author |
Собітняк, Л. О. |
uk |
dc.date.accessioned |
2023-06-29T06:47:58Z |
|
dc.date.available |
2023-06-29T06:47:58Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Буднюк О. О., Собітняк Л. О. Напрямки розробки тестових завдань для проведення ліцензійного іспиту «Крок-3» // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю. Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конф. / за ред. д. мед. н., проф. В. Г. Марічереда. [Електронне видання]. Одеса : ОНМедУ, 2023. С. 403–405. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13281 |
|
dc.description.abstract |
Тестування, як один з основних методів контролю і оцінювання
професійного розвитку лікаря-інтерна, може бути ефективним, але
тільки за умов його правильного теоретичного і методичного оформлення із використанням даних сучасних клінічних протоколів. Розробка тесту для ліцензійного
іспиту потрібно починати з визначення мети та її формулювання, навичок та умінь, конкретизаціїї знань, тобто визначення того, що тест
повинен вимірювати. Метою э аналіз та вирішення проблем сучасної розробки тестових
завдань «Крок-3». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
Крок-3 |
uk_UA |
dc.subject |
вища медична освіта |
uk_UA |
dc.subject |
тестування |
uk_UA |
dc.title |
Напрямки розробки тестових завдань для проведення ліцензійного іспиту «Крок-3» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |