Місце 6-крокового підходу Керна в формуванні навчальних програм медичних спеціальностей

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Харченко, Ю. П. uk
dc.contributor.author Зарецька, А. В. uk
dc.contributor.author Процик, А. Л. uk
dc.contributor.author Мазніченко, Є. О. uk
dc.date.accessioned 2023-06-26T13:30:28Z
dc.date.available 2023-06-26T13:30:28Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Харченко Ю. П., Зарецька А. В.,Процик А. Л., Мазніченко Є. О. Місце 6-крокового підходу Керна в формуванні навчальних програм медичних спеціальностей // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю. Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конф. / за ред. д. мед. н., проф. В. Г. Марічереда. [Електронне видання]. Одеса : ОНМедУ, 2023. С. 236–239. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13239
dc.description.abstract Медична освіта в Україні сьогодні має готувати не просто лікарів, а професіоналів на плечах яких не тільки надання допомоги але й покращення здоров’я популяції в умовах несприятливого середовища. Для досягнення цієї задачі мають бути розроблені та впроваджені якісні навчальні плани і робочі програми. Надзвичайно функціональною та ефективною є 6-крокова модель Керна (1998 р.). Ми сподіваємося, що використання 6-крокової моделі Керна дозволить швидко і легко адаптувати навчальні плани (робочі програми) на запит сьогодення. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject вища медична освіта uk_UA
dc.subject дистанційна форма навчання uk_UA
dc.title Місце 6-крокового підходу Керна в формуванні навчальних програм медичних спеціальностей uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу