Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Харченко, Ю. П. | uk |
dc.contributor.author | Зарецька, А. В. | uk |
dc.contributor.author | Процик, А. Л. | uk |
dc.contributor.author | Мазніченко, Є. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-06-26T13:30:28Z | |
dc.date.available | 2023-06-26T13:30:28Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Харченко Ю. П., Зарецька А. В.,Процик А. Л., Мазніченко Є. О. Місце 6-крокового підходу Керна в формуванні навчальних програм медичних спеціальностей // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю. Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конф. / за ред. д. мед. н., проф. В. Г. Марічереда. [Електронне видання]. Одеса : ОНМедУ, 2023. С. 236–239. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13239 | |
dc.description.abstract | Медична освіта в Україні сьогодні має готувати не просто лікарів, а професіоналів на плечах яких не тільки надання допомоги але й покращення здоров’я популяції в умовах несприятливого середовища. Для досягнення цієї задачі мають бути розроблені та впроваджені якісні навчальні плани і робочі програми. Надзвичайно функціональною та ефективною є 6-крокова модель Керна (1998 р.). Ми сподіваємося, що використання 6-крокової моделі Керна дозволить швидко і легко адаптувати навчальні плани (робочі програми) на запит сьогодення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | вища медична освіта | uk_UA |
dc.subject | дистанційна форма навчання | uk_UA |
dc.title | Місце 6-крокового підходу Керна в формуванні навчальних програм медичних спеціальностей | uk_UA |
dc.type | Article | en |