dc.contributor.author |
Харченко, Ю. П. |
uk |
dc.contributor.author |
Зарецька, А. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Процик, А. Л. |
uk |
dc.contributor.author |
Мазніченко, Є. О. |
uk |
dc.date.accessioned |
2023-06-26T13:30:28Z |
|
dc.date.available |
2023-06-26T13:30:28Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Харченко Ю. П., Зарецька А. В.,Процик А. Л., Мазніченко Є. О. Місце 6-крокового підходу Керна в формуванні навчальних програм медичних спеціальностей // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю. Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конф. / за ред. д. мед. н., проф. В. Г. Марічереда. [Електронне видання]. Одеса : ОНМедУ, 2023. С. 236–239. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13239 |
|
dc.description.abstract |
Медична освіта в Україні сьогодні має готувати
не просто лікарів, а професіоналів на плечах яких не тільки надання
допомоги але й покращення здоров’я популяції в умовах несприятливого середовища. Для досягнення цієї задачі мають бути розроблені та
впроваджені якісні навчальні плани і робочі програми. Надзвичайно функціональною та ефективною є 6-крокова модель
Керна (1998 р.). Ми сподіваємося, що використання 6-крокової моделі Керна
дозволить швидко і легко адаптувати навчальні плани (робочі програми) на запит сьогодення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
вища медична освіта |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційна форма навчання |
uk_UA |
dc.title |
Місце 6-крокового підходу Керна в формуванні навчальних програм медичних спеціальностей |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |