Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шевченко, В. Г. | ua |
dc.contributor.author | Запорожченко, Б. С. | ua |
dc.contributor.author | Бородаєва, І. Є. | ua |
dc.contributor.author | Качанов, В. М. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-06-22T12:56:21Z | |
dc.date.available | 2023-06-22T12:56:21Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Принципи та чинники розвитку культури якості у вищій медичній школі / В. Г. Шевченко, Б. С. Запорожченко, І. Є. Бородаєва, В. М. Качанов // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю, 18–20 січня 2023 року, Одеса : матер. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С. 570–572. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13207 | |
dc.description.abstract | Навчання медичному мистецтву, в основі якого лежить клінічне мислення, як когнітивна здібність вирішувати професійні завдання, є найважливішою проблемою вищої медичної освіти. Клінічне мислення, включаючи рішення нестандартних проблем і проблемностей, має дві форми – емпіричну, яка дозволяє вирішувати завдання по аналогії, та теоретичну, творчу, таку, що забезпечує глибокий аналіз фактів, передбачає їх можливі зміни та корегує наступні дії. Таке мислення є основним чинником підвищення ефективності медичної допомоги, і цей творчий процес, реалізований у рамках конкретної професійної медичної діяльності, є сукупністю розумових операцій для вирішення медичних завдань, діагностики, прогностики і тактики лікування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | культура якості | uk_UA |
dc.subject | вища медична школа | uk_UA |
dc.subject | клінічне мислення | uk_UA |
dc.subject | професійні навички | uk_UA |
dc.title | Принципи та чинники розвитку культури якості у вищій медичній школі | uk_UA |
dc.type | Article | en |