Принципи та чинники розвитку культури якості у вищій медичній школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, В. Г. ua
dc.contributor.author Запорожченко, Б. С. ua
dc.contributor.author Бородаєва, І. Є. ua
dc.contributor.author Качанов, В. М. ua
dc.date.accessioned 2023-06-22T12:56:21Z
dc.date.available 2023-06-22T12:56:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Принципи та чинники розвитку культури якості у вищій медичній школі / В. Г. Шевченко, Б. С. Запорожченко, І. Є. Бородаєва, В. М. Качанов // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю, 18–20 січня 2023 року, Одеса : матер. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С. 570–572. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13207
dc.description.abstract Навчання медичному мистецтву, в основі якого лежить клінічне мислення, як когнітивна здібність вирішувати професійні завдання, є найважливішою проблемою вищої медичної освіти. Клінічне мислення, включаючи рішення нестандартних проблем і проблемностей, має дві форми – емпіричну, яка дозволяє вирішувати завдання по аналогії, та теоретичну, творчу, таку, що забезпечує глибокий аналіз фактів, передбачає їх можливі зміни та корегує наступні дії. Таке мислення є основним чинником підвищення ефективності медичної допомоги, і цей творчий процес, реалізований у рамках конкретної професійної медичної діяльності, є сукупністю розумових операцій для вирішення медичних завдань, діагностики, прогностики і тактики лікування. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject культура якості uk_UA
dc.subject вища медична школа uk_UA
dc.subject клінічне мислення uk_UA
dc.subject професійні навички uk_UA
dc.title Принципи та чинники розвитку культури якості у вищій медичній школі uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу