Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лотиш, Н. Г. | ua |
dc.contributor.author | Кравченко, Т. Ю. | ua |
dc.contributor.author | Копійка, Г. К. | ua |
dc.contributor.author | Васильченко, Л. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-06-22T09:25:43Z | |
dc.date.available | 2023-06-22T09:25:43Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Таксономія Блума: вибір активностей педагогічного процесу для покращання якості навчання у післядипломній освіті / Н. Г. Лотиш, Т. Ю. Кравченко, Г. К. Копійка, Л. В. Васильченко // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю, 18–20 січня 2023 року, Одеса : матер. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С. 522–524. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13200 | |
dc.description.abstract | Етап післядипломної освіти є надзвичайно значущим періодом у навчанні лікарів-інтернів медичного ЗВО. Підготовка і формування лікаря-педіатра з урахуванням всіх особливостей реформування як вищої медичної освіти, так і системи охорони здоров’я. Це означає набуття та розвиток у лікарів-інтернів спеціальних професійно орієнтованих компетентностей з обраного фаху. Актуальним завданням сучасної вищої школи є реалізація компетентнісного підходу в навчанні, який передбачає спрямованість освітнього процесу на формування й розвиток ключових компетенцій особистості. Тому згідно сучасних вимог щодо покращання якості навчання питанням є спрямований пошук цілям медичної освіти теоретичних знань і активностей вищого рівня таксономії Б. Блума під час вивчення дисципліни «Педіатрія». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | таксономія Блума | uk_UA |
dc.subject | якість навчання | uk_UA |
dc.subject | післядипломна освіта | uk_UA |
dc.subject | лікарі-інтерни | uk_UA |
dc.title | Таксономія Блума: вибір активностей педагогічного процесу для покращання якості навчання у післядипломній освіті | uk_UA |
dc.type | Article | en |