dc.contributor.author |
Лотиш, Н. Г. |
ua |
dc.contributor.author |
Кравченко, Т. Ю. |
ua |
dc.contributor.author |
Копійка, Г. К. |
ua |
dc.contributor.author |
Васильченко, Л. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-06-22T09:25:43Z |
|
dc.date.available |
2023-06-22T09:25:43Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Таксономія Блума: вибір активностей педагогічного процесу для покращання якості навчання у післядипломній освіті / Н. Г. Лотиш, Т. Ю. Кравченко, Г. К. Копійка, Л. В. Васильченко // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю, 18–20 січня 2023 року, Одеса : матер. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С. 522–524. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13200 |
|
dc.description.abstract |
Етап післядипломної освіти є надзвичайно значущим періодом у навчанні лікарів-інтернів медичного ЗВО. Підготовка і формування лікаря-педіатра з урахуванням всіх особливостей реформування як вищої медичної освіти, так і системи охорони здоров’я. Це означає набуття та розвиток у лікарів-інтернів спеціальних професійно орієнтованих компетентностей з обраного фаху. Актуальним завданням сучасної вищої школи є реалізація компетентнісного підходу в навчанні, який передбачає спрямованість освітнього процесу на формування й розвиток ключових компетенцій особистості. Тому згідно сучасних вимог щодо покращання якості навчання питанням є спрямований пошук цілям медичної освіти теоретичних знань і активностей вищого рівня таксономії Б. Блума під час вивчення дисципліни «Педіатрія». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
таксономія Блума |
uk_UA |
dc.subject |
якість навчання |
uk_UA |
dc.subject |
післядипломна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
лікарі-інтерни |
uk_UA |
dc.title |
Таксономія Блума: вибір активностей педагогічного процесу для покращання якості навчання у післядипломній освіті |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |