dc.contributor.author |
Кагляк, М. Д. |
uk |
dc.contributor.author |
Кобильник, С. М. |
uk |
dc.contributor.author |
Табуліна, А. М. |
uk |
dc.contributor.author |
Дубіна, А. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Дениско, Т. В. |
uk |
dc.date.accessioned |
2023-06-22T08:23:40Z |
|
dc.date.available |
2023-06-22T08:23:40Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Досвід застосування синектики для мотивації та активації студентів в освітньому процесі ОНМедУ у складному суспільно-політичному стані / М. Д. Кагляк, С. М. Кобильник, А. М. Табуліна та ін. // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю. Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конф. / за ред. д. мед. н., проф. В. Г. Марічереда. [Електронне видання]. Одеса : ОНМедУ, 2023. С. 87–89. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13198 |
|
dc.description.abstract |
Нашим студентам випав на долю дуже непростий час.
Для того, щоб мотивувати та допомогти студентам навчатись у складному суспільно-політичному явищі, викликати інтерес
до матеріалу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології разом
з класичними методиками викладання, застосовуємо відеопрактики —
синектики. Методика заснована на соціально-психологічній мотивації
колективної інтелектуальної діяльності. Головною особливістю методу синектики є використання порівнянь та аналогій. Студенти навчаються елементам спілкування та аналізу, які дозволяють професійно поводитись
у нестандартних ситуаціях. Цей метод навчання допомагає поєднувати
образне та логічне мислення студентів, навчає аналізувати, бачити
протиріччя та намагатися їх вирішувати. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
синетика |
uk_UA |
dc.subject |
вища медична освіта |
uk_UA |
dc.subject |
воєнний стан |
uk_UA |
dc.subject |
онлайн-навчання |
uk_UA |
dc.title |
Досвід застосування синектики для мотивації та активації студентів в освітньому процесі ОНМедУ у складному суспільно-політичному стані |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |