Abstract:
Запорукою майбутнього держави та нації є освіта, що вважається запорукою розвинутого суспільства, а отже й запорукою майбутнього.
Важливим завданням вищої школи стає розвиток студента, при цьому не лише особистісного, а й професійного. Цей розвиток вимагає створення продуктивного инструменту, простого та достатньо універсального, який дозволив би інноваційність технології навчання. Але, що ми розуміємо під поняттям «інноваційність»? З одного боку, це збереження вже існуючих цінностей, а з іншого боку їх переоцінка з метою
відкидання застарілих. В навчальній діяльності вищої школи інноваційні впровадження зв’язують з процесами модернізації існуючих, створенням нових методів та засобів підготовки фахівців, при яких певне значення має поєднання класичних та нестандартних, більш прогресивних, з використанням творчого потенціалу, нових дидактичних ідей, нових педагогічних та інформаційних технологій, які нерозривно пов’язані між собою. А, отже, лише втілення нових педагогічних технологій в освітній процес дає змогу змінити модель освіти та ефективно реалізувати можливості в розкритті педагогічних, дидактичних та потенційних можливостей.