Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бербек, В. Л. | uk |
dc.contributor.author | Науменко, І. А. | uk |
dc.contributor.author | Громова, М. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-06-20T09:41:42Z | |
dc.date.available | 2023-06-20T09:41:42Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бербек В. Л., Науменко І. А., Громова М. І. Соціонічний підхід: основа, розвиток та застосування у фармації та педагогіці // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю. Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конф. / за ред. д. мед. н., проф. В. Г. Марічереда. [Електронне видання]. Одеса : ОНМедУ, 2023. С. 25–29. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13172 | |
dc.description.abstract | Гуманістична психологія базується на уважному відношенні до психологічних процесів тих, хто навчається, ставлячи метою розвиток особистості під час навчання та пошук нових методів для цього. Таким чином, використання соціоніки у підготовці фахівців-фармацевтів є реалізацією особистісно орієнтованого навчання або особистісного підходу, в центрі якого учень, а не вчитель або процес навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | соціоніка | uk_UA |
dc.subject | фармація | uk_UA |
dc.subject | вища медична освіта | uk_UA |
dc.title | Соціонічний підхід: основа, розвиток та застосування у фармації та педагогіці | uk_UA |
dc.type | Article | en |