dc.contributor.author |
Бербек, В. Л. |
uk |
dc.contributor.author |
Науменко, І. А. |
uk |
dc.contributor.author |
Громова, М. І. |
uk |
dc.date.accessioned |
2023-06-20T09:41:42Z |
|
dc.date.available |
2023-06-20T09:41:42Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Бербек В. Л., Науменко І. А., Громова М. І. Соціонічний підхід: основа, розвиток та застосування у фармації та педагогіці // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю. Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конф. / за ред. д. мед. н., проф. В. Г. Марічереда. [Електронне видання]. Одеса : ОНМедУ, 2023. С. 25–29. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13172 |
|
dc.description.abstract |
Гуманістична психологія базується на уважному відношенні до
психологічних процесів тих, хто навчається, ставлячи метою розвиток
особистості під час навчання та пошук нових методів для цього. Таким
чином, використання соціоніки у підготовці фахівців-фармацевтів є
реалізацією особистісно орієнтованого навчання або особистісного
підходу, в центрі якого учень, а не вчитель або процес навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
соціоніка |
uk_UA |
dc.subject |
фармація |
uk_UA |
dc.subject |
вища медична освіта |
uk_UA |
dc.title |
Соціонічний підхід: основа, розвиток та застосування у фармації та педагогіці |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |