Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Холодов, І. Г. | ua |
dc.contributor.author | Колодій, В. В. | ua |
dc.contributor.author | Муравйов, П. Т. | ua |
dc.contributor.author | Бондарець, Д. А. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-06-20T07:55:25Z | |
dc.date.available | 2023-06-20T07:55:25Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Формування професійних компетенцій та їхня оцінка при вивченні курсу хірургії / І. Г. Холодов, В. В. Колодій, П. Т. Муравйов, Д. А. Бондарець // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю, 18–20 січня 2023 року, Одеса : матер. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С. 240–242. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13169 | |
dc.description.abstract | Інтенсивна динаміка інформаційних, технологічних, економічних та соціальних змін вимагає оперативного оновлення в освіті та вимогах до професійних навичок фахівців-хірургів. Сучасними тенденціями розвитку освіти є перехід від концепції функціональної підготовки до концепції розвитку особистості, інтенсивна взаємодія між державами та розвиток ринкових відносин у сфері освіти. Майбутній лікар-хірург має володіти широким спектром теоретичних знань, вміти займатися самоосвітою, володіти практичними навичками та вдосконалювати їх. Компетентнісний підхід, крім того, передбачає виховання особистості не тільки у якості фахівця, але і гідного, свідомого члена суспільства, відповідального за результати своєї праці та здатного до міжособистісної взаємодії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | професійні компетенції | uk_UA |
dc.subject | курс хірургії | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk_UA |
dc.title | Формування професійних компетенцій та їхня оцінка при вивченні курсу хірургії | uk_UA |
dc.type | Article | en |