dc.contributor.author |
Холодов, І. Г. |
ua |
dc.contributor.author |
Колодій, В. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Муравйов, П. Т. |
ua |
dc.contributor.author |
Бондарець, Д. А. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-06-20T07:55:25Z |
|
dc.date.available |
2023-06-20T07:55:25Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Формування професійних компетенцій та їхня оцінка при вивченні курсу хірургії / І. Г. Холодов, В. В. Колодій, П. Т. Муравйов, Д. А. Бондарець // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю, 18–20 січня 2023 року, Одеса : матер. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С. 240–242. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13169 |
|
dc.description.abstract |
Інтенсивна динаміка інформаційних, технологічних, економічних та соціальних змін вимагає оперативного оновлення в освіті та вимогах до професійних навичок фахівців-хірургів. Сучасними тенденціями розвитку освіти є перехід від концепції функціональної підготовки до концепції розвитку особистості, інтенсивна взаємодія між державами та розвиток ринкових відносин у сфері освіти. Майбутній лікар-хірург має володіти широким спектром теоретичних знань, вміти займатися самоосвітою, володіти практичними навичками та вдосконалювати їх. Компетентнісний підхід, крім того, передбачає виховання особистості не тільки у якості фахівця, але і гідного, свідомого члена суспільства, відповідального за результати своєї праці та здатного до міжособистісної взаємодії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
професійні компетенції |
uk_UA |
dc.subject |
курс хірургії |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивні методи навчання |
uk_UA |
dc.title |
Формування професійних компетенцій та їхня оцінка при вивченні курсу хірургії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |