dc.contributor.author |
Філюк, Л. М. |
uk |
dc.date.accessioned |
2023-06-20T07:15:01Z |
|
dc.date.available |
2023-06-20T07:15:01Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Філюк Л. М. Організаційно-педагогічні умови викладання української мови як іноземної в медичному університеті / Л. М. Філюк // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю, 18–20 січня 2023 року, Одеса : матер. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С. 227–231. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13166 |
|
dc.description.abstract |
Наявність іноземних студентів в університетах нашої країни з необхідністю вимагає створення відповідних організаційно-педагогічних умов викладання української мови як іноземної (УМІ). Перш за все, звернемося до розкриття поняття організаційно-педагогічних умов. Аналіз теоретико-методологічних досліджень доводить, що різні автори пропонують варіативні визначення. Так, О О. Єжова трактує це поняття як сукупність взаємопов’язаних обставин, що забезпечуються на управлінському рівні для досягнення запланованої мети та стосуються управління педагогами та їхньою професійною діяльністю, а також студентами та їхньою діяльністю. Організаційно-педагогічні умови можуть стосуватися ресурсів, науково-методичного забезпечення та моніторингу здійснюваного педагогічного процесу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
організаційно-педагогічні умови викладання |
uk_UA |
dc.subject |
українська мова як іноземна |
uk_UA |
dc.subject |
медичний університет |
uk_UA |
dc.subject |
теоретико-методологічні дослідження |
uk_UA |
dc.title |
Організаційно-педагогічні умови викладання української мови як іноземної в медичному університеті |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |