dc.contributor.author |
Сеньківська, Л. І. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-06-19T12:52:22Z |
|
dc.date.available |
2023-06-19T12:52:22Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Сеньківська Л. І. Нові можливості впровадження результатів науково-дослідної роботи в освітній процес / Л. І. Сеньківська // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю, 18–20 січня 2023 року, Одеса : матер. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С. 197–199. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13160 |
|
dc.description.abstract |
Впровадження результатів науково-дослідних робіт (НДР) в освітній процес на кафедрах вищих медичних навчальних закладів традиційно належить до пріоритетних напрямів підвищення якості вищої освіти. У системі післядипломної медичної освіти запровадження результатів НДР в освітній процес органічно відбувається у процесі різноманітних заходів безперервного професійного розвитку. На додипломному рівні в цьому відношенні існують об’єктивні труднощі, пов’язані із суворим виконанням навчального плану в обмеженому часовому діапазоні. Актуальним є дослідження нових можливостей оперативного впровадження найзначніших результатів НДР в освітній процес на кафедрах вищих медичних навчальних закладів. Метою є внести у робочі програми вибіркових компонентів з педіатрії для 5 та 6 курсів інформацію про найбільш значущі результати ініціативної НДР кафедри педіатрії № 1 ОНМедУ «Оптимізація ведення дітей з ендокринними та соматичними захворюваннями в системі первинної педіатричної допомоги на основі моніторингу показників психофізичного стану та якості життя», № дежреєстрації 0121U100238. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
науково-дослідна робота |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
кафедри вищих медичних навчальних закладів |
uk_UA |
dc.subject |
результати НДР |
uk_UA |
dc.title |
Нові можливості впровадження результатів науково-дослідної роботи в освітній процес |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |