Abstract:
Підготовка лікарів-інтернів включає вивчення таких питань діагностики, лікування, профілактики і експертизи, що виходять за межі компетенцій окремого лікаря-спеціаліста (хірурга, отоларинголога, анестезіолога і ін.) та мають вирішуватись у взаємодії з іншими фахівцями чи структурними підрозділами закладів охорони здоров’я. Так, лабораторна діагностика надає до 80 % додаткової інформації, що. використовується лікарем у діагностично-лікувальному процесі. Однак, науково-технічний прогрес у діагностичних процедурах, реформування системи охорони здоров’я, зміни у структурі і роботі клінікодіагностичних лабораторій обумовлюють певні складнощі в отримані й аналізі додаткової інформації. Тому, підготовка лікарів-інтернів до самостійної роботи має враховувати існуючі особливості лабораторної діагностики, що відображається у навчально-методичній роботі університету. Мета роботи – визначити методи організації та здійснення викладання «Клінічної лабораторної діагностики», спрямовані на вирішення задач підготовки лікарів-інтернів до умов праці у сучасній клініці.