Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гудзь, В. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-06-19T11:48:01Z | |
dc.date.available | 2023-06-19T11:48:01Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Гудзь В. А. Здоров'язберігаючі технології при викладанні медичних дисциплін // Modern research in world science‖ : Proceedings of IV International Scientific and Practical Conference, Lviv, Ukraine, 10-12 July 2022. Lviv, Ukraine. 2022. P. 497–498. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13158 | |
dc.description.abstract | Одним з проявів професійної деформації педагога є синдром емоційного вигоряння. Цей синдром вкючає три основні складові: емоційну виснаженість, деперсоналізацію і редукцію професійних досягнень.З метою вирішення означеної проблеми розглядаємо творчий підхід до активної моделі занять, а саме, залучення до навчального процесу, під час викладання медичних дісциплин, навчальних тренингів, ділових ігор із імітуванням життєвих ситуацій, активізацію участі студентства у роботі наукового гуртка, запрошення особливозацікавлених до практичної роботи в якості дублера лікаря в часи чергувань викладача по лікарні, що сприяє зниженню емоційного навантаження, рутинності при спілкуванні педагог — студент. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | синдром емоційного вигоряння | uk_UA |
dc.subject | студенти-медики | uk_UA |
dc.subject | вища медична освіта | uk_UA |
dc.title | Здоров'язберігаючі технології при викладанні медичних дисциплін | uk_UA |
dc.type | Article | en |