Здоров'язберігаючі технології при викладанні медичних дисциплін

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гудзь, В. А. uk
dc.date.accessioned 2023-06-19T11:48:01Z
dc.date.available 2023-06-19T11:48:01Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гудзь В. А. Здоров'язберігаючі технології при викладанні медичних дисциплін // Modern research in world science‖ : Proceedings of IV International Scientific and Practical Conference, Lviv, Ukraine, 10-12 July 2022. Lviv, Ukraine. 2022. P. 497–498. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13158
dc.description.abstract Одним з проявів професійної деформації педагога є синдром емоційного вигоряння. Цей синдром вкючає три основні складові: емоційну виснаженість, деперсоналізацію і редукцію професійних досягнень.З метою вирішення означеної проблеми розглядаємо творчий підхід до активної моделі занять, а саме, залучення до навчального процесу, під час викладання медичних дісциплин, навчальних тренингів, ділових ігор із імітуванням життєвих ситуацій, активізацію участі студентства у роботі наукового гуртка, запрошення особливозацікавлених до практичної роботи в якості дублера лікаря в часи чергувань викладача по лікарні, що сприяє зниженню емоційного навантаження, рутинності при спілкуванні педагог — студент. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject синдром емоційного вигоряння uk_UA
dc.subject студенти-медики uk_UA
dc.subject вища медична освіта uk_UA
dc.title Здоров'язберігаючі технології при викладанні медичних дисциплін uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу