dc.contributor.author |
Гудзь, В. А. |
uk |
dc.date.accessioned |
2023-06-19T11:48:01Z |
|
dc.date.available |
2023-06-19T11:48:01Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Гудзь В. А. Здоров'язберігаючі технології при викладанні медичних дисциплін // Modern research in world science‖ : Proceedings of IV International Scientific and Practical Conference, Lviv, Ukraine, 10-12 July 2022. Lviv, Ukraine. 2022. P. 497–498. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13158 |
|
dc.description.abstract |
Одним з проявів професійної деформації педагога є
синдром емоційного вигоряння. Цей синдром вкючає три основні складові:
емоційну виснаженість, деперсоналізацію і редукцію професійних досягнень.З метою вирішення означеної проблеми розглядаємо творчий підхід до
активної моделі занять, а саме, залучення до навчального процесу, під час
викладання медичних дісциплин, навчальних тренингів, ділових ігор із
імітуванням життєвих ситуацій, активізацію участі студентства у роботі
наукового гуртка, запрошення особливозацікавлених до практичної роботи в
якості дублера лікаря в часи чергувань викладача по лікарні, що сприяє
зниженню емоційного навантаження, рутинності при спілкуванні педагог —
студент. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
синдром емоційного вигоряння |
uk_UA |
dc.subject |
студенти-медики |
uk_UA |
dc.subject |
вища медична освіта |
uk_UA |
dc.title |
Здоров'язберігаючі технології при викладанні медичних дисциплін |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |