Фізіологічні основи внутрішньої мотивації як провідного фактора підвищення рівня самоконтролю за дотримання принципів академічної доброчесності

Show simple item record

dc.contributor.author Кащенко, О. А. ua
dc.date.accessioned 2023-06-16T10:46:15Z
dc.date.available 2023-06-16T10:46:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кащенко О. А. Фізіологічні основи внутрішньої мотивації як провідного фактора підвищення рівня самоконтролю за дотримання принципів академічної доброчесності / О. А. Кащенко // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю, 18–20 січня 2023 року, Одеса : матер. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С.96–98. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13138
dc.description.abstract Важливу роль у формуванні компетенцій з академічної доброчесності відіграють процеси мотивації. Як відомо, з курсу фізіології, «мотивація» (у перекладі – спонукання до чогось) – це цілеспрямована поведінка людини направлена на задоволення своїх внутрішніх потреб. Серед відомих видів мотивації, найстійкішою є внутрішня (когнітивна), тобто мотивація усвідомленої дії. Для цілеспрямованої поведінки має бути вибір із кількох конкуруючих мотивацій. Якщо вибір відбувся, то виникає одна домінуюча мотивація, яка має на меті задоволення потреби в даний момент. У освітньому процесі формування домінуючої мотивації відіграє головну роль. Варто зазначити, що це найскладніша мотивація, яка впливає на властивості вищої нервової діяльності молодої людини – здобувача вищої освіти, яка ще не завжди усвідомлює себе самостійною особистістю з власним місцем у соціальному середовищі, не повністю розуміє, які знання можуть допомогти їй досягти фахового рівня у майбутній професійній діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject внутрішня мотивація uk_UA
dc.subject самоконтроль uk_UA
dc.subject академічна доброчесність uk_UA
dc.subject принципи академічної доброчесності uk_UA
dc.title Фізіологічні основи внутрішньої мотивації як провідного фактора підвищення рівня самоконтролю за дотримання принципів академічної доброчесності uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account