dc.contributor.author |
Кащенко, О. А. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-06-16T10:46:15Z |
|
dc.date.available |
2023-06-16T10:46:15Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Кащенко О. А. Фізіологічні основи внутрішньої мотивації як провідного фактора підвищення рівня самоконтролю за дотримання принципів академічної доброчесності / О. А. Кащенко // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю, 18–20 січня 2023 року, Одеса : матер. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С.96–98. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13138 |
|
dc.description.abstract |
Важливу роль у формуванні компетенцій з академічної доброчесності відіграють процеси мотивації. Як відомо, з курсу фізіології, «мотивація» (у перекладі – спонукання до чогось) – це цілеспрямована поведінка людини направлена на задоволення своїх внутрішніх потреб. Серед відомих видів мотивації, найстійкішою є внутрішня (когнітивна), тобто мотивація усвідомленої дії. Для цілеспрямованої поведінки має бути вибір із кількох конкуруючих мотивацій. Якщо вибір відбувся, то виникає одна домінуюча мотивація, яка має на меті задоволення потреби в даний момент. У освітньому процесі формування домінуючої мотивації відіграє
головну роль. Варто зазначити, що це найскладніша мотивація, яка впливає на властивості вищої нервової діяльності молодої людини – здобувача вищої освіти, яка ще не завжди усвідомлює себе самостійною особистістю з власним місцем у соціальному середовищі, не повністю розуміє, які знання можуть допомогти їй досягти фахового рівня у майбутній професійній діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
внутрішня мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
самоконтроль |
uk_UA |
dc.subject |
академічна доброчесність |
uk_UA |
dc.subject |
принципи академічної доброчесності |
uk_UA |
dc.title |
Фізіологічні основи внутрішньої мотивації як провідного фактора підвищення рівня самоконтролю за дотримання принципів академічної доброчесності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |