Abstract:
Якість освіти є важливим пріоритетом та передумовою для реалізації конституційного права кожного громадянина України на здобуття освіти та професійної кваліфікації. Якість вищої медичної освіти передбачає тісний взаємозв’язок теорії та практики. Інтернатура – це форма первинної спеціалізації здобувачів вищої освіти медичними спеціальностями для отримання кваліфікації лікаря-спеціаліста. Одним з найвагоміших чинників у формуванні рішень щодо покращення якості освіти та освітнього процесу є думка кожного здобувача післядипломної вищої освіти, яку можливо оцінити за допомогою анкетування. Мета роботи – проаналізувати результати анкетування здобувачів післядипломної вищої освіти щодо ефективності освітнього процесу в умовах дистанційного навчання.